Okulu bitirdikten sonra hayat bir dizi başka sınavla sınamaya devam ediyordu. İlki evlenmekti. Eğer 25 yaşına kadar bunu yapmamışsan o sınav, tüm niyetlere ve tasarılara karşın verilmemiş demekti. Sonra bebek sahibi olmayı düşünürdün. Hamile kalmadan bir yıl beklemek iyi fikirdi. İki yıl beklemekse gerektiğinden azıcık fazla ihtiyatlı olmak demek, üç yıl beklemek merak uyandırırdı. Sonra sen yokuş aşağı giderken ikinci çocuk peydah olurdu. Ondan sonra ilerlemenin hızı kesilir ve gitmekte olduğun yer her neresiyse, oraya varıp varamadığından kolay kolay emin olamazdın..