"Yürüyemeyeceğim,beni buraya bırak;şuraya düşmek,kumlar üstünde ölmek istiyorum."demek için ihtiyaç duyuyordu.Aman ya Rabbi! Sevmek bu muydu?...insani güya bir mengene içinde sıkıp sıkıp da birisinin ayakları altına ezik, bitik,can çekişerek atmak isteyen bir öldürücü şey, sevmek bu muydu?...