Sayın yazarın okuduğum ikinci kitabı. Diyebilirim ki gönlüme taht kurdu. Şu sıralar içinde olduğum ruh halini anımsatan ve kafamda biriken soru işaretlerinin cevabını inci inci dizilmiş cümlelerinde buldum. İnsanın insana anlatamayacağı şeyleri kitaplarda bulunca, kitapların neden samimi dost olduğunu bir kez daha anlıyor insan. Ne çok geç kalmışım sana dediğim kitaplar arasına koyuyor size de bu bu güzel ve bir o kadar da anlam dolu kitabı tavsiye ediyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖