" Sen kendini ne kadar anladıysan ,başkalarını da o kadar anlarsın .Kendi aklının sınırlarını aşamazsın .Kim olduğunu anlamak istediğin her insan da ,kendinde ne kadarını anladıysam o kadarını anlarsın .Yok, illa başkalarını anlayacağım diyorsan , önce kendini unutacaksın .Kendini !"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Önemli olan insanın kendisinden başkasına bakmayı bilmesi .O zaman biz de bir başkası olduğumuzu anlarız .İnsanın en büyük meselesi anlamlandırmadır ."