MUTSUZA KİM BAKACAK ?
***
İki kendim varmış maviş anne
Biri benmişim , biri mutsuz
Ben ölürsem maviş anne,mutsuza kim bakacak ?
Dünyaya bile bir dünya anne lazım .
Biri sen ol maviş anne , biri ben
Dünyanın bütün sabahlarına iki bilet al da
birlikte gidelim maviş anne
***
BEN ÇEKİLDİĞİM HER FOTOĞRAFTA
DEFOLU BİR KELEBEK GİBİ ÇIKARIM .
***
Kalbimi de büyüttüm sonunda
Artık bazen gözlerime tırmanıp bakıyor sokağa
Kirpiklerime tutunuyor, o ince parmaklıklar
Öyle çok büyüdü yani , görsen şaşarsın.
Kalbim sanırım büyüyünce
Sokaklarda ağlayan biri olacak
Rezillik yani maviş anne !
Kalbim komik kaçacak
Kaçmaması için sen en iyisi kalbime de
Benim serüvenlerimden bir yer ayırt
Aman mutsuz bir yer olmasın !
***
Dünyanın bütün sabahları için iki bilet al maviş anne
Aman mutsuz bir yer olmasın !
***