" Neden insan hayatı ,huzurun ve barışın kısa ama kötülüğün ve savaşın uzun sürdüğü bir yolculuktu ? Ne zaman kendini güvende hissetse - ki bu çok sık olmuyordu - neden illa bir kıskançlık ,hak gaspı ,her çeşit zalimlik ve ölüm çıkıveriyordu ortaya ?Neden hayat adil değildi , mutluluk kısa ama mücadele tükenmezdi?Yani neden insan insanın kurduydu ?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Hiç de öyle olmuyor anne ! Biz ne izleyip izlemeyeceğimize kendimiz karar veriyoruz , sizse hep önünüze konanla idare etmişsiniz .Zaten dünyanın başına gelen tüm belaların nedeni de bu !"