Hadi gel Eylül'ü konuşalım ,
Kankırmızı hüzün sarısı
Eylül'ü konuşalım
Düşlerin salıncağında sallanır durur yalnızlığın
Özlemin buruk bir tadı dudaklarında
Başını göğsüne dayadığında
Saçları ne renk kokardı bilirmisin?
Varsın geçsin Eylül'ler
Belki çok erken yaşandı bizdeki ayrılıklar
Varsın olsun
Yüzündeki çizgiler, saçlarındaki beyazlılar
Her yaşın , her mevsimin bir güzelliği var
Yürümeli yiz
Yüreğimizin ıssız kumsallarında erişimsiz düşlere
Akmalıyız
Uzun uğultularla akan sulara
Sabırla
Yaşama yeniden sarılmalıyız
"Bakmayın bizim yaprak döktüğümüze
Bahara yeniden çiçek açacak tohumlarımız var"
İşte bu başka bir masal
Yalancı Eylül'den farklı bir masal
Bir başka Eylül bu,
Hadi gel Eylül'ü konuşalım
Eylül'ü konuşalım
Hadi gel...!