Güya bütün insanlık yalanı, dolanı ortadan kovarak adalet ve hakikati en saygın makama getirmek için uğraşıyor. Maazallah böyle bir felaket gerçekleşirse hep siyasetler, ticaretler, işlemler durur.
Yine bir otobüs macerasında biten, başka bir macera daha. Muallim Naci tarafından kaleme alınan Ömer'in Çocukluğu aynı isminde de belirttiği gibi küçük ömerin başından geçenlerin zihninde kaldığınca anlattıklarından ibarettir. Benim en çok hoşuma giden kısmı ise, bir çocuktan dinlermişçesine olayların bir bütününün olmaması ve bunun yanında okurken hiç baymamasıydı. Yine dünyaya açılmayı hak eden ama açılamayan bir Türk edebiyatı klasiği daha…Dilerim ilerleyen yıllarda bu coğrafyaları aşıp diğer dillere de çevrilir. Okumanızı tavsiye ederim :)