Herkese selam! Pek benim tarzım olmayan Stefan Zweig eserini, beni şaşırtır umuduyla elime aldım. Kitap üç hikayeden oluşuyor ve her biri, hayata dair öğütleri ustaca satır aralarına yerleştiriyor. Genelde kitapların içeriğinden bahsetmeyi sevmem, çünkü bu heyecanı kaçırıyor. Ancak şunu söyleyebilirim ki kısa ama etkileyici, sakin ama içine çeken bir kitap. Seri kitap okuyanlar için güzel bir mola alternatifi olabilir. Şimdiden keyifli okumalar!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!