Hakiki dostluğun ne oldugunu iyi bildigim için, dostumu kendime çekmeyip kendimi ona veririm ben. Ona iyilik etmeyi onun bana iyilik etmesinden daha çok istemekle kalmayıp;
kendine her edeceği iyiliğin bana da iyilik olmasını isterim.Bana en büyük iyiliği kendine iyilik ettiği zaman etmiş olur. Bir yere gitmek ona hoş geliyor yahut bir işine yarıyorsa, uzakta olması, bana yanımda olmasından daha tatlı gelir. Kaldi ki haberlesmek olanağı varsa insan ayrı düşmüş de sayılmaz.
"Çünkü Ask, ne çöl gibi devinimsiz durmaktan, ne rüzgâr gibi dünyaya dolaşmaktan, ne de senin gibi her seyi uzaktan görmekten ibarettir. Aşk, Evren'in Ruhu'nu değiştiren ve gelistiren güçtür. ilk kez onun içine girdiğin zaman, onun kusursuz oldugunu sandım. Ama daha sonra onun,yaratılmış olan her seyin yansıması oldugunu, onun da savaşları ve tutkuları oldugunu gördüm. Evren’in Ruhunu bizler besliyoruz ve üzerinde yasadığımiz dünya, bizim daha iyi ya da daha kötü olmamıza göre, daha iyi ya da daha kötü olacaktir.Aşk’ın
gücü işte burada işe karışır.Çünkü sevdiğimiz zaman,olduğumuzdan daha iyi olmak isteriz her zaman”