H

Derim ki, "Körlük diye bir şey yoktur. Sadece görmeyi bilmeyenler vardır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Derdimi anlatmadan anlayan insana bütün kalbimle sığınmak isterdim...
Dil ile derdimizi; Din ile kendimizi ifade ederiz.
Oysa insan ne kadar da kendine uzak. Ve insan nasıl da yarım yamalak..