Yazıyor...

Yazıyor...
@Hiclikebirpapatya
Allah bilir
Bilmem ki
Japonya
2010
83 okur puanı
Ocak 2024 tarihinde katıldı
Değerli 1K ahalisi; 😊 En iyi yaptığınızı düşündüğünüz yemek/tatlı nedir?
Anket
Yazıyor...
Makarna, menemen, etimek
Reklam
Hediye kitap
Bildiğiniz devam eden hediye kitap çekilişi varsa yoruma ekler misiniz?
Çekiliş
Yazıyor...
@davetulaa
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.
Kutlamak isteyenler kutlayabilir😃🤪 ama yaşımı sormayın söylemem😄
Doğum Günü Şeysi
Yazıyor...
İyiki doğdunuz
Ne kadar güzel bir konuşma demi
Yazıyor...
Amin 🙏
Reklam