Dünyada sizden yani bütün erkeklerden, niçin bu kadar çok nefret ediyorum biliyor musunuz?
Sırf en tabi hakkınızmış gibi insanlardan birçok şey istediğiniz için.
Erkeklerin öyle bakışları,öyle gülüşleri,ellerini kaldırışları hulasa kadınlara öyle bir muamele edişleri var ki... kendilerine ne kadar fazla,ne kadar Aptalca güvendiklerini fark etmemek için kör olmak lazım.