Erkekler de kadınlar da insandır. Ve insanlar olarak hepimiz yetiştirilme tarzımızın ürünü, yavan eğitim sistemlerimizin kurbanı ve kendi davranışlarımızın sorumlusuyuz. Kısacası kadınların erkeklerden düşük görülmesi de erkeklerin kadınlardan üstün sayılması da biyolojik değil, kültürel.
hayat asla adil olmadı ama sen onu adilmiş gibi yönetmeye devam ediyorsun, sanki birkaç yanlışı düzelttiğinde diğer her şey yerli yerine oturacakmış gibi. Oturmaz. Tavsiye ister misin? Elizabeth hayır diyemeden ekledi: Sistemle uğraşma. Zekanla alt et.