Ama nereye kadar ? Nereye kadar kendinden kaçabilirsin ? Ya bir de geri dönemezsen? İhtiyatlı olmalı. Ya bir de umut olmasa ... Evet , umut var. İçimde bunun hep aksini söyleyen korkuya rağmen...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gaye ; iyi kul , iyi insan olabilmektir. Allah'ın ahkâmına , Resûl-i Zîşân Efendimizin (s.a.v.) ahlâkına bağlanmaktır. Niyeti de , gayreti de bunun için sarfetmektir .
Müslümanlar Batı gibi ahlâksız bir gücü örnek alamaz . Yalan ile ,dolan ile , talan ile güç kazanmak mubahtır diyemez . Ahlâkın sadece bahsini edip kendisi ahlâksız yaşayamaz. Biz Batı gibi hem güçlü , hem suçlu olamayız. Çünkü İslam'da her şey gibi güç de ahlâka tâbidir. " Gücü elde edelim , sonra ahlâkı düşünürüz " diyemeyiz.
Bunun için 200 yıldır güç peşinde koşacağımıza adamlık peşinde koşsaydık bugün hem adam , hem de güçlü olurduk .
Siyasi ve ideolojik farkları tefrika hâline getirmeseydik , bugün kardeşliğimiz daha kuvvetli , daha sağlam olurdu.
Evet , Batı'nın yıkıcı ve ikiyüzlü karakteri açık... Ama bu , Müslümanların sorumluluğunu azaltmıyor. Müslümanlar , Batı ile uğraştıkları kadar kendi eksiklikleri ile uğraşmıyor. İstisnalarımız hariç 200 yıldan beri böyle yapıyoruz.