Bir sözde diyor ki :
" Bütün bir gün , akşam gelsin de televizyon karşısına geçelim diye bekliyoruz. Bütün bir hafta , hafta sonu gelsin de şöyle iyice pinekleyelim diye bekliyoruz . Tüm bir yıl yaz tatili gelsin de tatil yapalım diye bekliyoruz . Sonra da bütün bir ömür emeklilik saatimiz gelsin de biraz dinlenelim diye bekliyoruz . O sırada hayat kaçıyor. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben de diyorum ki , " Alıcılarımızın ayarlarıyla oynayalım, güzelliği ve sonsuz rahmeti daha güzel idrak edebileceğimiz hâl ve makamlara talip olalım. "
Gülümse, gülümsediğin
Bil ki seni de bulur
O müntehâ mahşerinin rahminde
Somurtanlara gülümse
Acı çekenlere ,âvârelere
Yetimlerin umutlarına gülümse
Hastalığa dûçâr olup , gündüzü
Gece olanlara , uykusuzlara
Susuzlara su ver tebessümünle
Ekmeğin kokusuyla yoğur merhametini
Sevgi kıtlığından bîçarelere
Yoksullara gülümse ...
《 Nurullah Genç 》✒📜
Dinle , hatırladıkça üzüyor beni
Geri çekilirken yaktığım rüyâ,
Mevsimlerden keder mi, söyle
Ne giysem yakışmıyor, uçurumlardan başka.
Dağıtamıyor hiçbir güneş ruhumdaki sisi
...
Ve ben hâlâ yarın güzeldir diyorum ,
Kalmasa da albenisi ...
#ÜçKöpük -22.syf | İbrahim Tenekeci
🎧youtu.be/enTU8x2RmMA