Annesi ve babasi tarafından terkedilen küçük bir çocuğun çevresinde yaşanan olumsuzluklar karşısında düşündükleri ve tepkileri çok güzel bir şekilde anlatılmış.Mümin dede ye yapılan ve söylenenler de insanin içini acıtıyor gerçekten.Ben beğendim hikâyeyi.