Hifa

Hifa
@Hifa_Atik
Ben en çok kırıldığımda kadın hissediyorum kendimi. Sonrasında çocuk, hep çocuk...
öğrenci
arapça
istanbul
ağrı, 1 Ekim 2001
10 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Arapça da güzel bir söz vardı : “Minel Habibi ilel Habibi Habib” “Sevgiliden gelen herşey sevgilidir”
Din
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi şeyler inandığında, Daha iyi şeyler sabrettiğinde ve en iyi şeyler ise hiç vazgeçmediğinde gelir… 🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊
Hayat
Dost, Dostuna karşı beklenti içerisinde olmaz. Dost, Dostunu beklentiye sokmadan onu anlayıp ona el uzatandır.. 🌱👍🏻
İnsan ve Duygular
İyi de var kötü de. Güzel de var çirkin de. Ölü de var diri de. Hayat dediğin tam da budur işte..
Hayat
“Hayy’dan gelir Hû’ya gideriz”🎈
Atasözü