Gamze

Gamze
@Higmze
Biz kaygıları olan gergin ama zarif insanlarız.
“İyi bir şey yapmaya niyetlenmenin son derece uğursuz bir yanı vardır, insan karar verdiğinde hep çok geç olur.”
Sayfa 117
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Hayat nasıl da dramatik! Şu yaşananları bir kitapta okusaydım oturur ağlardım Harry. Oysa bunlar benim başıma geldi ve her şey bana öyle inanılmaz geliyor ki bir damla gözyaşım akmıyor.”
Sayfa 115
“İyi şairlerse gerçek hayatta yaşamaya cesaret edemedikleri şeyleri şiire dökerler.”
Sayfa 66
“İnsan aşık olduğunda işe önce kendini kandırmakla başlar, sonra da başkalarını kandırır. Romantizm denilen şey tam da böyle bir şeydir.”
Sayfa 61
“Her daim birilerine aşık olur, hiçbir zaman aşkına karşılık bulamaz, bu yüzden de hayallerine kaldığı yerden devam ederdi.”
Sayfa 54