Çok tavsiye üzerine aldığım kitaptı ama …. Bilemedim yani . Okudum işte öyle ahım sahım bişiler yok içinde . Diğerleri gibi beni etkilemedi . Ama kısa ve öz
Dün başladıgım ve bugün 00:45 bitirdiğim şaheser. Gercekten mükemmeldi 3. kıtabı hızlı ama jet hızıyla yazmanız gerek kesinlikle elinizden bırakamayacaksınız. Aklınız onlarda kalacak….
Offf sonunda cok agladım son 15 sayfası gözyaslarım sel oldu . Hıc böyle beklemıyordum bogazım dugumlendi . Ve sıkılmadan okuyabılecegınız bir kitap . Kesınlıkle okuyun ama son 15 sayfada mendilleriniz
yanınızda olsun
Kitap ne güzeldi ne degildi . Sadece elımdekı kitabı bırakmama huyum var. Bir turlu gelısme bolumune gecemedıler bır turlu olaylar baglanamadı. Konu guzel ve guzel yazıları var ama bır turlu aşklı
bölölümlere gelemedı can sıktı
Alırken çok tereddüt etmiştim ama iki günde bitirdim . Romanlarda en sevdiğim, bırakınca bile aklının romanda kalıp okuma isteği olusturmasıydı. Ve bunu hissettim Yalın bir anlatım vardı .ben çok yogun oldugum
için kafa yorgunluğumu alan sade kıtaplar hoşuma gidiyor. İlk defa bir kıtapta seslı guldum :) ikinci kitabını aldırdım bakalım nasıl olacak okumaya kesınlıkle değer.