hilal

hilal
@Hilalalbaayrak
9/10
·620 syf.··
Beğendi
·
2021 35. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2021 18:49
KURTLAR ETRAFLARINI SARARKEN RAVKA'NIN ZAMANI DARALIYOR. Öncelikle incelemenin devamında SPOLİER'lı bir incelemede bulunacağım için bu uyarıyı dikkate almanızı tavsiye ederim. Öncelikle her kitabında olduğu gibi bu kitabında da yazarın kalemini ve anlatım dilini beğendim. Bu kitapta Grishaverse evreninde ki en sevdiğim karakterleri -Kaz Brekker'ı ve çok az da olsa İnej'i- görmek çok harikaydı. Kargalar Meclisi için üçüncü bir kitap gelmediği sürece onları tekrar okuyabileceğimi zannetmiyordum. Kitapta en sevdiğim kısım kesinlikle Kaz ve İnej'i tekrardan okumak oldu benim için. Bu kitabın sonunda Nina'nın benim için olması gereken yerde olduğu bir sonu yoktu. Bana kendi ülkesinde yaşamak varken Fjerda'da yönetim koltuğunda oturması çok saçma geldi. Ve Nina'nın Matthias'a o kadar bağlandıktan ve onun ölümünden sonra neredeyse çok ağır depresyonlar yaşadıktan ve Matthias'ın ölümünü daha neredeyse atlamamışken Hanne ile olan birliktelikleri benim için kitabın güzel bir yanı değildi. Belki de Nina'nın sadece Matthias'a verdiği sözü yerine getirip ülkesine dönmesi çok ama çok daha güzel bir son olurdu benim için. Yazara en çok sinirlendiğim kısım ise David'in ölümüydü. Tam da düğün gününde... Yazarı yine hiç affetmeyeceğim başka bir nokta. David'in hak ettiği son kesinlikle bu değildi. Karanlıklar Efendisi'nin sonu kendisi için "Çöküş ve Yükseliş" kitabında ki sonundan daha acı verici olsa bile benim için Ravka'ya daha yararlı bir sondu. Zoya ve Nikoali kesinlikle mükemmel bir ikililer. İki kitap boyunca aralarında olan bu kadar şeyden sonra birbirlerine hislerini açmaları kesinlikle çok güzeldi. Özellikle Nikolai'ın ülke yönetimini Zoya'ya devrettiği kısımda göz yaşlarımı tutamadım. Grishaverse serisi iyisiyle, kötüsüyle benim için çok değerli olacak. Yedi kitap
Kurtların HükmüLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 2021525 okunma
Şevval Lantsov. isimli okura yanıt verildi
hilal
evet kral değil maalesef :( ama hala Zoya'nın yanında bir yere gitmedi :) ve yazar bir daha grishaverse evrenine ne zaman kitap yazacağımı bilmiyorum onun için bu kitapta veda ettim dedi... @nikolai_lantsov
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
9/10
·620 syf.··
Beğendi
·
2021 35. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2021 18:49
KURTLAR ETRAFLARINI SARARKEN RAVKA'NIN ZAMANI DARALIYOR. Öncelikle incelemenin devamında SPOLİER'lı bir incelemede bulunacağım için bu uyarıyı dikkate almanızı tavsiye ederim. Öncelikle her kitabında olduğu gibi bu kitabında da yazarın kalemini ve anlatım dilini beğendim. Bu kitapta Grishaverse evreninde ki en sevdiğim karakterleri -Kaz Brekker'ı ve çok az da olsa İnej'i- görmek çok harikaydı. Kargalar Meclisi için üçüncü bir kitap gelmediği sürece onları tekrar okuyabileceğimi zannetmiyordum. Kitapta en sevdiğim kısım kesinlikle Kaz ve İnej'i tekrardan okumak oldu benim için. Bu kitabın sonunda Nina'nın benim için olması gereken yerde olduğu bir sonu yoktu. Bana kendi ülkesinde yaşamak varken Fjerda'da yönetim koltuğunda oturması çok saçma geldi. Ve Nina'nın Matthias'a o kadar bağlandıktan ve onun ölümünden sonra neredeyse çok ağır depresyonlar yaşadıktan ve Matthias'ın ölümünü daha neredeyse atlamamışken Hanne ile olan birliktelikleri benim için kitabın güzel bir yanı değildi. Belki de Nina'nın sadece Matthias'a verdiği sözü yerine getirip ülkesine dönmesi çok ama çok daha güzel bir son olurdu benim için. Yazara en çok sinirlendiğim kısım ise David'in ölümüydü. Tam da düğün gününde... Yazarı yine hiç affetmeyeceğim başka bir nokta. David'in hak ettiği son kesinlikle bu değildi. Karanlıklar Efendisi'nin sonu kendisi için "Çöküş ve Yükseliş" kitabında ki sonundan daha acı verici olsa bile benim için Ravka'ya daha yararlı bir sondu. Zoya ve Nikoali kesinlikle mükemmel bir ikililer. İki kitap boyunca aralarında olan bu kadar şeyden sonra birbirlerine hislerini açmaları kesinlikle çok güzeldi. Özellikle Nikolai'ın ülke yönetimini Zoya'ya devrettiği kısımda göz yaşlarımı tutamadım. Grishaverse serisi iyisiyle, kötüsüyle benim için çok değerli olacak. Yedi kitap
Kurtların HükmüLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 2021525 okunma
Şevval Lantsov. isimli okura yanıt verildi
hilal
Çünkü öz babasının Fjerda'lı olduğunu öğrendi ve damarlarında Lantsov kanı akmıyordu onun için ben hak etmiyorum dedi ve yönetimi Zoya'ya devretti ve ülke yönetimi Nazylensyk hükümdarlığına geçtii @nikolai_lantsov
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2021 21. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2021 02:32
"Harry, elleri titreyerek zarfı çevirince mor balmumundan bir mühür gördü; bir arma -koca bir "H" harfinin çevresinde bir aslan, bir kartal, bir porsuk, bir de yılan." Kitabı ikinci okuyuşum ve hala ilk okuduğum gibi heyecanla okudum. Asla heyecanını ve akıcılığını kaybetmeyen bir kitap. Harry Potter serisinin ilk kitabı. Harry, Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda birinci sınıf öğrencisi. Harry, ailesinin ölümü arkasındaki asıl gerçeği, nasıl öldürüldüklerini yaklaşık 10 yıllık bir gecikme ile öğreniyor. Sıfır bilgi ile adım attığı büyücülük dünyasında kendisini hayrete düşüren bir çok şeyi de öğrenir. Hogwarts onun için çok sıcak bir yuva olmuştu. Orada kendine çok yakın dostlar edinmişti. Bu dostlarıyla birlikte maceradan maceraya koşarken her masum sandıkları o kadarda masum değildi. Kesinlikle okumak için bir şans vermeniz gerekiyor. Her yaştan okurun bu denli güzel bir kitabı okumuş olmaması gerçekten çok üzücü olur. Nereden bilsin, o anda ülke boyunca gizlice toplanıp kadeh kaldırıyordu insanlar, "Harry Potter'a," diyorlardı fısıltıyla, "sağ kalan çocuğa!"
Harry Potter ve Felsefe TaşıJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 202065bin okunma
Samet isimli okura yanıt verildi
hilal
evet asla ilk heyecanını kaybetmeyen bir seri. umarım en yakın zamanda tekrar bu büyülü dünyayı okursunuz :)
Puan vermedi·396 syf.··
Beğendi
·
2021 7. kitabı
Serinin en sevdiğim kitabı diyebilirim. Bu seri de Çapulculara rastlıyoruz. Lupin, Sirius, James ve Pete... Ben Çapulcuları baya sevdim yalnız ha. Bir tek Kılkuyruğu sevmiyorum. SLYTHERİN binasının büyücüleri biz GRYFFİNDOR büyücülerini alt etmek için sürekli Pete kullanıyorlar. Ama Seçmen Şapka bir onun hangi binaya ait olduğunu bulmak için çok uzun süre harcadı. Buna bir açıklık getireyim dedim. Neyse, Sirius ortaya çıktığı anda favorim oldu. Allah'ım poy, pos, endam, yakışıklılık, karizma... Adam da her şey var. Ve sonun da Ruh Emicilerin Öpücüğünü almadan Şahgaga ile gitti. Ama söyleyeyim Çapulcular harikalar. O Çapulcu haritasını isterdim. Mesela Çatalak ile birlikte maceradan maceraya atılmayı... Bu arada Çapulcular, Harry'nin annesi Lily ve Snape'in gençliğine kısa bir yolculuk yapıyorsunuz farkında olmadan. E o zaman ne diyoruz, Expecto Patronum!
Harry Potter ve Azkaban TutsağıJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları Yayınları · 202242,4bin okunma
hilal isimli okura yanıt verildi
hilal
ben de kitabı iki kez okudum ama öyle bir şey hiç dikkatimi çekmedi. sizdeki baskısı hatalı olabilir