Bu kitaba iki kez başladım yarıda bıraktım. Üçüncü kez elime aldım, bu sefer konu ilerledikçe içimi merak kapladı ve bitirdim. Konu muazzam, her şey film sahnesi gibi canlanıyor gözününüzde,ince ayrıntılarına kadar yazılmış olay örgüleri ve karakterlerin anlatımı çok güzeldi. Hele ki sonu beni çok şaşırttı hiç beklemediğim bir şey çıktı. Bu kitabın benim açımdan en büyük sorunu çok uzatılması, bu da kitabı sıkıcı bir hale getiriyor ilk iki okumam da o uzun uzun yazılan sayfalar yüzünden bırakmıştım bu sefer inat ettim kitabın ortalarına yaklaştıkça Nevzat başkomiser ve tarlabaşılıların hikayesinin içine kapıldım. :)