Memur sınıfı diyorlar. Bir zamanlar nekadar da gözdeymişler. Bir de subaylar .onlardan herkes çekinirmiş. Babalar kızlarını hep bu iki sınıfa verirlermiş.Kızımı bir memura verdim , kızımı bir subayla evlendirdim! Demek ozaman insanla evlenmek adeti yokmuş..