-Peki hiç tecrübesiz olanları nasıl bileceksiniz ?
-Hiçbir işte çalışmamış olanlar tecrübesizdir aziz dostum.
- Yanlış son derece yanlış
- Niçin ?
- Çünkü onlar işsizliği tecrübe etmişlerdir. İşte bu bizim için en büyük tehlikedir.
"Herkes istediği mesleği seçecektir. Ressam olmak isteyenler reklamcı ,yazar olmak isteyenler mühendis ,mimar olmak isteyenler iktisatçı ,meyhaneci olmak isteyenler hukukçu ,hukukçu olmak isteyenler tezgahtar ,adam olmak isteyenler uşak ve dilediği gibi yaşamak isteyenler rezil olmayacaklardır."