Hilal

Hilal
@Hilallaa
Pişmanlıklar kaybolup gitmezdi. Sivrisinek ısırığı gibi değildiler. Sonsuza kadar kaşınırlardı.
Sayfa 83
Reklam
"Ama, onu yine de sevebilirim, değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın?"
Sayfa 161·Kitabı okudu
Bazı şeyler olduğu gibi kalmalı.Elinizde olsa da onları büyük cam vitrinlere koyup oldukları gibi kalmalarını sağlayabilseniz.
Sayfa 117·Kitabı okudu
Tanıştığıma hiç memnun olmadığım kimselere, durmadan, ''Tanıştığıma memnun oldum'' demek beni öldürüyor. Ama hayatta kalmak istiyorsanız, ille de bu zırvaları söylemek zorundasınız
Sayfa 86·Kitabı okudu
Sahi söylüyorum. Düzelirim. Yalnızca bir dönemden geçiyorum. Herkes böyle dönemlerden geçer, değil mi?
Sayfa 19·Kitabı okudu