Gülünce herkes gelir.Ağlayınca kimse yok.Gelmesinler de zaten,Telkinlere karnım tok! Hafızamı sildirsem Hani filmdeki gibi, Kalbimden silemezler
Acın bende baki..Sen gemileri yaktın,Bende kayık bile yok.Acım az değil inan,Kumsaldaki kumdan çok.Tasavvufa yönelsem,Hani mecnun gibi
Seni yaratan da Allah,Acın bende baki.....