2.kitap bana göre 1.kitaba göre sarmadı. Sorun bende olabilir. Beklentimin altındaydı. Ve Sidem’le Sarp’ın arasının bozulmasını kaldıramam
Son sahne yok muuu…. Ömrümden 10 yıl çaldı.3.kitaptan beklentim çok fazla geldiği gibi okuyacağım
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı bana kuzenim anlatmıştı ben de onun önerisiyle almıştım. Sarp’ı o kadar anlatmıştı ki ben abartı sanmıştım. Okuduğumda öyle bir anladım kiii… Sarp gibi adamlar 1000 yılda 1 gelir. Hayatım da daha green flag bir adam okumamıştım. Adam green flag değil orman mübarek. Ayrıca kitap bana aile gibi hissettirdi.(Samet ve babası hariç)Okuyun okutturun. 3.kitapta çıktı kuzenim bana hediye aldııııı. Onun gelmesini bekliyorum. S. L. R bir markadır
Serinin 2.kitabı. Gerçekten mükemmeldi bu olayları bir de Arden’in ağzından dinlemek çok iyiydi. Hemen okuyup bitirmelikti ve o kadar gizemliydi. Arden sanırım önceki kitaptan birini aramaya gitti. Hemen 3.kitap gelsin
Bu kitap bu kitap. Gerçekten mükemmeldi. Yaklaşık 250 sayfayı tek bir günde okudum ve nasıl bitti anlamadım. Kitap mükemmeldi ama 3.kitapta ne anlatılır bilmiyorum. Okunurrr