İnsanlar yerine kitap sevmeye tercih eden biriyim işte..!
Kim bilir…?Belki bir gün kitap gibi kokan birini bulurum.
(Dünyayı güzelleştiren şeyler var!
mesela kitap kokusu.)
Her zaman her şeyin çaresi vardır ve her şey geçer.
Mutluluğun sırrı akışa teslim olmaktadır.
Nasılsa gelecek diyip yan gelip yatmak teslimiyet değil tembelliktir. Oysa eylemsiz sonuca varılmaz. Yollar nereye çıkarsa çıksın sen yürümezsen ulaşamazsın. Olumlu düşünmek güzeldir ama hayattan beklemek gaflettir.
Yaşlanınca evinizin ne kadar temiz ve düzenli olduğunu değil sevdiklerinizle ne kadar mutlu yaşadınızı ve o hayattan nasıl çok güzel tat aldığınızı hatırlayacaksınız.🩵