İnsanlar yerine kitap sevmeye tercih eden biriyim işte..!
Kim bilir…?Belki bir gün kitap gibi kokan birini bulurum.
(Dünyayı güzelleştiren şeyler var!
mesela kitap kokusu.)
Her zaman her şeyin çaresi vardır ve her şey geçer.
Bazen istediğimiz her şeyi olmayabilir bazen yanlış düşünüyor olabiliriz bazen yanlış yolda olabiliriz bazen bazı şeyleri görmüyor olabiliriz bazen daha istediğimiz şeylerin zamanı gelmemiştir. Hayat bu her zaman istediğimiz şekilde gitmiyor maalesef,:(
Bunları anlamak ve her zaman hatırlamak yüklerimizi daha hafifletir diye düşünüyorum 🌸
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öncelikle güzel bir kitap oldu sevdim…hatta kitabın bir çok yerinde tahmin ettiğim şeyler doğru çıkıyordu…hele volkanın yaptığı şeyler aman Allahım dedim bir insan bunu çocukluk arkadaşına nasıl yapar diye düşündüm….ondan sonra yağmurun yiğitle evlenmesini çok sevindim…ama yağmurun bir ara gerçekten yiğiti bırakıp gideceğini düşünmüştüm ben serkanı hiç sevmedim bir insan bunu nasıl yapabilir ki ya yağmur gerçekten gitseydi ne olurdu yiğit ne olacaktı o kadar iyiliğe sevgiye rağmen gitseydi çok çok üzülürdüm bide bana göre bir çok konu yarım kaldı onun dışında güzeldi bir daha okur muyum bilmiyorum ama sevdim
Çünkü sevmek kadar değerliydi sevildiğini bilmek. Çünkü mutlu olmak kadar güzeldi, birileri mutlu etmek. Çünkü gülmek kadar güzeldi, sevdiklerinin gülümsemesine neden olmak.