Ya konuyu Atatürk'e çevirip kaçmaya çalışmasanız mı? Ateistliğinizi savunurken bari Atalarımızı katmayın.
resimag.com/i/084ca6988b90 işte "örnek" aldığınız Atamızın dualı fincanı. Tabii TBMM açılışında "Allah birdir!" dediğini de umutmuşsunuzdur. Ha bir de dua ederken resmi vardı. Atarım, çerçeveletip duvarınıza asarsınız.