Rahatsız eden Metin amcanın söylediklerine itibar etmemesi değil, bir erkeğin, herkesin içinde karısının bir başkasına duyduğu aşktan bu kadar rahat söz etmesiydi bence.
Ya konuyu Atatürk'e çevirip kaçmaya çalışmasanız mı? Ateistliğinizi savunurken bari Atalarımızı katmayın.
resimag.com/i/084ca6988b90 işte "örnek" aldığınız Atamızın dualı fincanı. Tabii TBMM açılışında "Allah birdir!" dediğini de umutmuşsunuzdur. Ha bir de dua ederken resmi vardı. Atarım, çerçeveletip duvarınıza asarsınız.