Ya konuyu Atatürk'e çevirip kaçmaya çalışmasanız mı? Ateistliğinizi savunurken bari Atalarımızı katmayın.
resimag.com/i/084ca6988b90 işte "örnek" aldığınız Atamızın dualı fincanı. Tabii TBMM açılışında "Allah birdir!" dediğini de umutmuşsunuzdur. Ha bir de dua ederken resmi vardı. Atarım, çerçeveletip duvarınıza asarsınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Az sonra sabah olacak, saatin alarmı çalacak, midem yanacak... artık her ne haltsa bir şeyler olacak ve ben uyanacağım. Gün aydınlanırken benim ruhum ebedi karanlığına dönecek.