Çekim tek yönlü. Her şeyi sadece çekebilirsin. İşte bu yüzden, "İstemiyorum, bu benden uzak olsun, gitsin, bitsin." diye düşünce olarak odaklandığın şeye odaklanır, daha çok çekersin. Boşuna " İstemediğin ot burnunda biter," dememiş büyükler.
İnsan zihindeyken hep dışarıyı izliyor. Ne gelecek, nasıl gelecek, nasıl kontrol ederim, nasıl değiştirebilirim, nasıl karşı koyarım vesaire? Endişe de endişe.
Evet, şu boş denemeler. Zira yaşam her an olur. Sen onu, yani içinde olduğun anı değiştiremezsin.