Melek.

".. oysa kabuğunun içinde yavaşça yok olmayı tercih etti daha fazla incinmemek için duygusuzluk ve alay kabuğunun içinde korunmaya çalıştı.."
Sayfa 530
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak artık beni yoruyor..
Sayfa 519
Oğuz Atay
"Hep yapması gereken çok şey olduğunu hissedip, hiçbir şey yapmak istemeyen biriydim. "
Biliş Ve hemen gidemedim Ve artık gidemedim Ve sonra hiç gidemedim Kurtuluş'ta, son durakta bir tramvay ölüsü Sanki ben Öylece kalakaldım Hepimiz kalakaldık Elimizde tetiği çekilemeyen Namlusu yönsüz bir tabanca gibi. - Edip Cansever -
Şiir/Metin
Oğuz Atay diyor ya "içimin yorulduğunu hissediyorum" tam olarak oradayım işte.