Altı çizili şekilde en sevdiğim söz
~
Şu dünyada herkes bir şey olmaya çalışırken sen hiç ol...
Menzilin daima yokluk olsun. İnsanın bir çömlekten farkı olmamalı. Çömleği sağlam tutan dışındaki şekil değil, içindeki boşluktur. İşte tıpkı bunun gibi insanı da insan yapan şey, benlik zannı değil, hiçlik bilincidir.
Şems-i Tebrizi
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ruhumuza O’nun ruhundan üflendi. Kul olarak en büyük ödevimiz Yaradan’ın ruhumuzdaki nefesine hayat vermek. Bize bahşettiği yeteneklerini uyanmasını sağlamak...
“Bende cevher yok” diyemezsin. Yeteneklerini fark edememen, onlara sahip olmadığın anlamına gelmez.
“Her insanın içinde Yaradan’ın esmaları, özellikleri, sırları vardır. Herkeste bir tanesi daha baskındır. Önemli olan senin o esmayı bulup uyandırman ve ruhunu dengeye sokman. İşte o zaman bu dünyaya gelme amacını da keşfedeceksin.”
~ “Sırrım uzak değil, yakın bir yerde ama onu görecek göz, duyacak kulak nerede?”
Mevlana
Bu beşeri hayatın nefesi kesildiğinde alışmadığım bir dünyanın yalan sevgileri ile yanmaktansa.
Bir dünyada kavrulan bir tek yürekle haşrolunulmayı isterim.
Unutulmasın ki sevgi rızıktır.🤲