Hüsniye Kaya

Hüsniye Kaya
@Hkaya8
Hiçbir şeyin tekrar etmediği bir dünya düşlüyorum.Kuzey yıldızının yalnız bir kere göründüğü,güneşin bir kez doğup battığı tek bir gün...Bir karabasan.İncir bir kez tadılıyor,su bir kez içiliyor,yürüyüşe bir kez çıkılıyor...Tüm ölümlüler her şeyle, herkesle sadece bir kez karşılaşıyorlar...Yaşananlar arasında kaçınılmaz yakınlıklar olsa da bir deneyimin diğerine kapı açmadığı, insana kazandırdığı bilginin başka bir deneyimde işe yaramadığı ve bu nedenle de kimsenin hiçbir konuda gerçek anlamda deneyimli olmadığı bir dünya.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşadıklarımızın ne kadarını ânında kavrayabiliyoruz? Çevremizde olup biten şeylerin kaçını tek bir anda tek bir noktada tam manasıyla tespit edebiliyoruz? Sözler ve davranışların attığı düğümleri, birbirine geçen görünümleri, olayları yerinde ve zamanında çözüp hayata hemen bir yanıt vermek ne derece mümkün? Hayat geçip gider ve bizi geride bırakır. Geride mi bırakır? Hayat dediğimiz aslında geride bıraktıklarımızın toplamı, uyuşması, çatışmasıdır.Hayatını anlatan aslında geçmişinden bahsediyordur.Hayat bizi ileriye,geleceğe sürükleyen ancak geriye, geçmişe doğru akan bir nehir.

Hüsniye Kaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·108 syf.·
Beğendi
·
2024 1. kitabı
Mehmet Erte
6.5/10 · 49 okunma