“Doğrusu, üzülecek kadar da vardı. Son kez sesini duyduğumdan beri çok Çetin bir hayatım oldu. Beni bağışlamalısın, çünkü yalnız senin için çabaladım ! “
“ Benim yaşamım onda odaklaşıyor. Yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır .. “
“ Ayağının bastığı yeri, onu saran havayı, dokunduğu her şeyi, söylediği her sözü seviyorum. Her halini, her davranışını, baştan aşağı her şeyini, her şeyini seviyorum, işte bu kadar ! “