Hkn

Hkn
@Hkntkn
İnsanlar niçin yalan söylerler ve iftira ederler? Benim naçiz kanaatıma göre, iftira sade çirkin değil, aynı zamanda gülünç ve aciz bir şeydir de.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes kendi başının çaresine bakmalı. Düzene ayak uyduramayan yapayalnız kalır.
Seni tanımadan önce neyim vardı: Yapayalnızdım. İki kişi olunca dünyanın üstesinden gelinebilir.
Bizde sözünü esirgemeyeni sevmezler. İnsanın değerli biri olması ya da iyi şeyler yapabilmesi onlar için önemli değildir. Önemli olan kişinin itaat etmeyi ya da entrikalar çevirmeyi bilmesidir, yoksa ayağını kaydırırlar...
İnsanlar her zaman kendilerine en yabancı olan şeye hayran olurlar.