İsteklerime varabilmek için dış dünya ile bağlarını azaltmak lazım geldiğini seziyordum. Vücudumda her yıkılış, kafamda yeni bir parlaklığa yol açıyor.
Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?