📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
.......
Evren harika bir yer. Harika bir gezegende yaşıyoruz. Hepimiz hayatta bir şeyler öğreniyoruz. Kötü insanlardan iyi olmanın değerini mesela. Savaşçılardan yaşamın anlamını. Öfkeli insanlardan gülümsemenin harika gücünü. Diğer insanlar diye bir şey yok aslında hepsi ama hepsi hayatın içinde seninle bağlantılı. Bir gün bunu kavradığında hayatta hiç bir şeyi takmaman gerektiğini ve mutlu olmanın senin elinde olduğunu anlayacaksın.
Veee
Unutmayınız ki “her şey kolay olmadan önce zordur”
“Ne güzel şarkılar vardı eskiden.
Gençliğimizi donatırlardı.
Hep iyi şeyler hatırlatırlardı
Geçip gitmiş devirlerden.
Sevgi ve ümid yaratırlardı.
O zaman her şey uzaktı ölümden.
Yanık şarkılar bile neşeli başlardı.
İster istemez saadet taşardı
Gamsız günlerimizden.
Ne güzel zamanlar vardı eskiden.”
(Özdemir Asaf)