-Peki , nokta bir nedir?
-Noktaaa... Nokta işte! Her şeyin bir son noktası vardır.
-Nokta bir son mudur Çaylak?
-Evet, nokta bir sondur!
- Ama aynı zamanda nokta bir başlangıçtır.
-Nokta bir sondur!
- Her şeyin bir başlangıç noktası vardır.
-Haaa... o bakımdan...
-Bütün yolculukların, bütün hikayelerin ve bütün maceraların bir başlangıç noktası vardır.
İnsan kendine hakim olmanın paha biçilmez bir değer olduğunu zamanla öğrenecektir. Hayattan ne istediğimiz, ne olacağımız, hayatta oynayacağımız rol kendine hakim olmaya bağlıdır. İnsanlardan beklediklerimiz ve insanlara vereceğimiz değer sabırdan geçiyor.