-Bugünün algısının ayırt edici tarafı, karşıtın ve karşıda olanın yokluğudur.
-Dünya, karşıtlığın negatifliğini giderek daha fazla yitirir. Dijital dünya bu gelişmeyi hızlandırır. Dijital düzen, yersel düzene yeryüzünün düzenini terstir.
-Bugün her şey bir “Like” talep etmektedir. Karşıtın topyekun yokluğu ideal bir durum değildir, çünkü insan, karşıtı olmadı mı sert bir şekilde kendine yönelir. Bu durum bir “oto-erozyon”a yola açar.
Selfie-bağımlılığının kendini sevmekte pek ilgisi yoktur. Yalnızlaşmış, narsist benliğin boşta çalışmasından başka bir şey değildir.
İnsan, içsel boşluk karşısında nafile bir şekilde ‘kendini üretmeye çalışır’. Yalnızca boşluk kendini yeniden üretir.
Selfie’ler, boş biçimler içindeki kendiliktir.