Köprü Krallığı çok övüldüğü için başladım ama açıkçası ben yarım bıraktım. Konu aslında fena değil, entrika var, düşmanlar var, “güçlü kadın karakter” vaadi var… ama beni bir türlü içine çekemedi. Belki seveni çoktur ama benim için beklentiyi karşılamadı, o yüzden yarım kalanlar rafına kaldırdım.