Ne yazık ki Düşen Ayın Uyanışı benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Hikâyenin içine bir türlü giremedim; karakterlerle bağ kurmakta zorlandım ve anlatım bana oldukça yüzeysel geldi. Olaylar akmasına rağmen okur olarak metnin içine çekildiğimi hiç hissetmedim.
Kitapta gerçekten beğendiğim tek şey kapağı ve yan baskısı oldu; görsel tasarımı oldukça özenli ve dikkat çekiciydi. Ancak içerik açısından beklentimi karşılamadı. Türü seven okurlar için farklı bir deneyim olabilir ama benim için maalesef devamını merak ettiren bir kitap olmadı.