•Halime Nur•

•Halime Nur•
“Ve sonunda sadece ruhundaki güzelliği gören seninle kalır..”
Yalnızlık ise daha da ağırdır, üstelik insan bu yükü tek başına taşımak zorundadır .
Sayfa 115
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Antoine de Saint-Exupery şöyle yazmıştı: “Sevmek birbirine bakmak değil , birlikte aynı yöne bakmaktır .”
Sayfa 104
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi ? Bu sorunun yanıtı , yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor…
Sayfa 103
Yalnız kaldığımda biriyle birlikte olmak istiyorum.Biriyle birlikte olduğumda yalnız kalmak istiyorum.
Sayfa 94
Çevremi saran o sonsuzluğa uzanan içi boş kalabalıkların ortasında yalnız olmayı isterdim.Başkalarından rahatsız oluyorum.Biri bana yaklaşınca hemen uzaklaşıyorum.Kendimi insanlardan soyutlamak için büyük bir delik kazmaya karar verdim.
Sayfa 89