Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi ? Bu sorunun yanıtı , yanında olanın kim olduğuna bağlı. Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor…
Çevremi saran o sonsuzluğa uzanan içi boş kalabalıkların ortasında yalnız olmayı isterdim.Başkalarından rahatsız oluyorum.Biri bana yaklaşınca hemen uzaklaşıyorum.Kendimi insanlardan soyutlamak için büyük bir delik kazmaya karar verdim.