•Halime Nur•

•Halime Nur•
“Ve sonunda sadece ruhundaki güzelliği gören seninle kalır..”
Ne gelir elimizden insan olmaktan başka.
Sayfa 36
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O anlayabilecek , ben anlayabilecek olsaydım, benim gibi adamların cenneti olurdu dünya.
Sayfa 34
Ne geçer elimize? Neyi değiştirir hayatımızda para? Seninle beni eski günlerimize götürür mü örneğin?
Sayfa 27
Yaşamak her şeye rağmen bir iz bırakmaktır yeryüzünde.-Ben de yaşadım, sizin kadar!-
Sayfa 26
Böylece zaten kuru olan içim cevapsız bir soruyla büsbütün kurur: Ben mi gayret etmedim acaba, kurulan düzene katılmaya?
Sayfa 26