Yaşlı adam "Ya biri dua etmeyi unutursa ne olacak?"diye homurdandı."O zaman işler kötüye gider çünkü Tanrı da onu unutur. Mutsuz ve perişan olursa, insanlar ona acımaz derler ki "Tanrı'dan uzaklaştı, şimdi de ona tek yardım edebilecek olan Tanrı da ona acımaz."