Başlangıçta, gözümün önünde olanların korkunçluğundan kurtulmanın bir yoluydu bu ama bir süre sonra merak gerçekten ağır bastı. Sorularım yoğunlaştıkça cesedi görmemeye başladım. O günden sonra da binlerce kez olmuştur aynı şey: Merakım ve atılganlığım yüzünden duygusal açıdan baş edemeyeceğim konumlarda bulmuşumdur kendimi ama aynı merak ve de kafamın bilimsel yanı duygularımla arama bir uzaklık koyabilmemi, geriye çekilip düşünmemi, durumu idare ederek yoluma devam etmemi sağlamıştır.