📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
açıkçası 1 kitabını okurken (Lordlar ve Varisler) çok heyecanlıydım ama kitabı okurken olay örgüsünün çok yavaş ilerlediğini hissettim , her an bir şey olacakmış gibi oluyor ama hiçbir şey olmuyor. Tabiki bu kişisel olabilir çünkü kitapta beklentim daha farklıydı aslında (ne beklediğimi de bilmiyorum). Olay örgüsü ne kadar yavaşta ilerlese de sizi içine çekiyor ve büyük merak uyandırıyor bu yüzden 2. kitabına başladım,ne yalan söyleyeyim okurken çok sıkıldım ve yarım bıraktım .