Kendi yaşamanızı tam anlamıyla yaşadınız mı?Yoksa yaşam mı sizi yaşadı? Siz mi seçtiniz?Yoksa o mu sizi seçti? Sevdiniz mi? Yoksa pişman mı oldunuz? Yoksa boşa mı harcadınız?Siz de çaresiz bir halde,asla yaşayamadığınız bir hayatın yasını tutmuyor musunuz?